Koktajle białkowe – szkodliwe czy nie?

Z koktajlami białkowymi większości z nas kojarzą się przede wszystkim kulturyści, którym najbardziej zależy na szybkim zwiększeniu masy mięśniowej. Okazuje się jednak, że suplement ten mogą More »

Czy biegać na czczo?

Odkąd bieganie zaczęło być modne, stało się ono nie tylko sposobem na wzmocnienie całej sylwetki i rozbudowanie mięśni, ale także na spalenie tkanki tłuszczowej. More »

Jak uniknąć kontuzji?

Sport, szczególnie bieganie, to bardzo przyjemny sposób dbania o swoje zdrowie i rozładowanie codziennego stresu. Aby jednak czerpać z niego jak najwięcej korzyści, trzeba ćwiczyć More »

Napoje w diecie sportowców

Woda ma ogromne znaczenie dla ludzkiego zdrowia, a jej niedobór może prowadzić do poważnych zaburzeń działania organizmu. Pomimo, że dietetycy cały czas mówią o More »

Trening osób starszych, czyli jak ćwiczyć bezpiecznie

Aktywność fizyczna jest bardzo istotna u osób w każdym wieku – także starszych. Dzięki treningom mogą oni uniknąć wielu chorób, np. tych atakujących kości, stawy i kręgosłup. Aby jednak More »

 

Koktajle białkowe – szkodliwe czy nie?

koktajle_bialkowe_szkodliwe_czy_nie.jpg

Z koktajlami białkowymi większości z nas kojarzą się przede wszystkim kulturyści, którym najbardziej zależy na szybkim zwiększeniu masy mięśniowej. Okazuje się jednak, że suplement ten mogą

Czy biegać na czczo?

czy_biegac_na_czczo.jpg

Odkąd bieganie zaczęło być modne, stało się ono nie tylko sposobem na wzmocnienie całej sylwetki i rozbudowanie mięśni, ale także na spalenie tkanki tłuszczowej.

Jak uniknąć kontuzji?

jak_uniknac_kontuzji.jpg

Sport, szczególnie bieganie, to bardzo przyjemny sposób dbania o swoje zdrowie i rozładowanie codziennego stresu. Aby jednak czerpać z niego jak najwięcej korzyści, trzeba ćwiczyć

Napoje w diecie sportowców

www.wloskamoda.com.pl www.pieknaizadbana.com.pl

napoje_w_diecie_sportowcow.jpg

Woda ma ogromne znaczenie dla ludzkiego zdrowia, a jej niedobór może prowadzić do poważnych zaburzeń działania organizmu. Pomimo, że dietetycy cały czas mówią o

puchary medale siatki piłkochwyty http://patatajek.pl/kategorie/45-letnie

Trening osób starszych, czyli jak ćwiczyć bezpiecznie

trening_osob_starszych_czyli_jak_cwiczyc_bezpiecznie.jpg

Aktywność fizyczna jest bardzo istotna u osób w każdym wieku – także starszych. Dzięki treningom mogą oni uniknąć wielu chorób, np. tych atakujących kości, stawy i kręgosłup. Aby jednak

Węglowodany przed wysiłkiem fizycznym

weglowodany_przed_wysilkiem_fizycznym.jpg

Węglowodany to bardzo ważny składnik odżywczy, na którego dostarczaniu do organizmu muszą skupić się szczególnie osoby aktywne chcące dbać o swoje zdrowie. Całkowita dawka